Pages

Monday, January 10, 2011

My Homemade Nasi Lemak

Hari nie terlebih rajin la plak..Saya sempat lagi godek2 kuali kat dapur buat nasi lemak..Bawa pergi kerja sikit dan bekalkan untuk suami sikit. Tapi ada lagi balance. Boleh la makan time lunch nie.

Nasi lemak yang telah dibekalkan..

Tapi ini ala-ala nasi lemak tak cukup bahan la sebab takde timun dan kacang pun. So saya ganti dengan tempe goreng n telur mata kerbau. Mula-mula ingat nak buat sambal tempe dengan ikan bilis tapi suami plak tak suka tempe jadi saya goreng asing jer la.. Kenyang giler pas makan pagi td..Hehehe

5 comments:

  1. Aku cpt mengantuk kalau mkn nasi lomak pagi2 hehe.. nak2 lepas makan mgadap pc mau tertido aku mcm dlu2 masa aku duk kt belakang tempat hg hehe

    ReplyDelete
  2. hg mmg, leh kwn ngan hasrul yg duk sblh hg tue..hehehe

    ReplyDelete
  3. fiza rajinnye ko kan... Bahagia suami...

    ReplyDelete
  4. asrul xkira masa tau2 ja dah lentok kt belakang haha

    ReplyDelete
  5. Seid: aku kdg2 je rajin..ko pun rajin per, pandai wat tart..aku suka tue..

    Azie: asrul mmg pun,tak kira masa..hehehe..nie kalau dia bc sentap 2miggu ngan aku..hahaha

    ReplyDelete