Pages

Thursday, April 18, 2013

Minggu Yang Lemau

Assalamualaikum...
 
Minggu ni tersangatlah lemau. Dah macam biskut kering duk terbiar 2 3 hari, abis lemau. Nak update blog pun malas dan fikir banyak kali. Letih semua ada.

Ahad baru - baru ni Ayra tiba - tiba je demam panas, time Subuh. Dah la budak Ayra ni cukup susah nak makan ubat, puas aku paksa dan pujuk pagi tu suruh dia makan ubat, akhirnya dia juga menang. Siangnya suhu makin tinggi sampai 38'C lebih. Nasib ubat bontot dia still ada dlm peti ais, masuk sebiji turun sikit suhu. Lepas tue pergi klinik minta ubat bontot juga sebab tau dia memang susah makan ubat, tapi time duk umah pengasuh boleh je dia makan. Memang tak paham aku dengan budak ni. So, bila demam mood pun ke laut, semua benda tak kena. Kena layan dia jela. 

Selasa dia dah kebah, tapi benda lain plak happen kat dia. Aduh, memang kesian kat anak mama. Dan semalam batuk + selsema pulak. Termasuk la dengan aku sekali. Ni sakit kepala berdenyut - denyut dengan hingus duk meleleh, memang leceh.. Huhuhuhu..

Sekian, coretan aku arini.. Malas nak update banyak. Next entry aku bubuh new resepi yang aku try baru - baru ni okey. Ok, bye... Selamat berhujung minggu

No comments:

Post a Comment