Pages

Monday, October 17, 2011

Top 5 Things To Do When Bored at Home

Saya pasti setiap orang ada favourite things yang dia akan buat bila boring giler terperap dalam rumah disebabkan takde orang yang nak ajak keluar atau you memang not in mood to go out... Tapi kadang-kadang  bila dah terperap bosah pula aih...
 
So, let look what me like to do when all the happen to me....ahaks..
 
1. Online
The most important things yang akan dibuat bukan oleh saya seorang saja tapi boleh dikatakan semua orang sekarang nie adalah online.. Biasa la zaman teknologi, macam-macam medium yang kita boleh berhubung dengan orang lain bila kat rumah.. Twitterr, Facebook, Blog adalah antara yang menjadi top list la..But sorry me don't have twitter n facebook account tapi saya selalu jer update facebook guna my hubby account..Hahahaha... Actually me got a lot of favourite when online but i think no need for me to write down all the website kan.Next time i'll post one entry about top thing when online.
 
2. Baking and Cooking
For info, i love baking and cooking even though my food la sedap sangat..hehehe.. I love to try and error new recipe and the victim to taste it's of coz la my hubby. Hahaha..Have a motivation to join cooking and baking class one day. Hopefully realize..

3. Games Addicted
I'm very addicted to games. My favourite all time games of coz la The Sims...Hehehehe..Jangan tak tahu saya boleh duduk depan pc sehari suntuk melayan games tau..Now tengah duk layan games Supercow, Plants v. Zombie, Farm Frenzy-Pizza Party, and macam2 lagi la..Hahahaha..Teruk kan mak budak  nie.

4. Reading
Saya juga suka membaca novel.. Selalu saya dapat bekalan novel from my sis la. Dia tue lgi giler, tipa-tiap minggu keluar jer  mesti beli novel baru. Kat kampung berbakul-bakul novel dia. Saya pula kerja mengangkut bawa balik rumah saya pula.Hahaha...Teruk betul mak budak  nie kan.
 
5. Melayan Ayra
Benda baru yang saya suka sekarang nie mestilah melayan si kecik saya Nur Ayra Daleela. Sangat geram dengan budak kecik nie tau. Tengah marah pun kalau tengok muka dia nie mesti cair punya. Hehehe.. Mama sayang Ayra...Muuuuuuaaaahhhhh...( a big kiss for you )



 
 


2 comments: