Pages

Tuesday, March 29, 2011

Shopping Barang Baby

Kepada semua bakal ibu diingatkan sila buat baby list dulu before pergi shopping sebab nanti anda semua mesti akan jadi tak tentu hala apa yang nak dibeli. Macam saya nie walaupun buat list tetap rambang mata bila ada kat baby punya store. Sangat la menggugat nafsu membeli. Hehehe...Yang penting kena pandai pilih barang yang berkualiti disamping murah. Jangan tak tau barang baby juga mahal tau. Cuba bayangkan shopping baju baby beberapa pasang je dah beratus. Duit macam air jer mengalir.

Saya banyak beli baju, mitten & booties, blanket, napkin, baby towel, toiletries. Barang untuk breastfeeding saya mcam nak beli online saja sebab harga online lebih murah compare beli kat kedai. Masih banayk yang nak kena beli so masih ada masa 3 bulan lagi, Insyallah saya akan beli semua barang before masuk bulan ke 8. Sebab saya takut saya dah tak larat sangat nak berjalan time tue, sebab sekarang nie pun saya dah cepat letih dan lenguh bla berjalan lama-lama. Hehehe..

P/S: Sangat mengidam nak beli breastpump Medela Freestyle tapi mahal la. Masih tak mampu bagi saya yang masih banyk barang lain nak beli. Huhuhu, sesapa hadiahkanlah..Hehehe

No comments:

Post a Comment