Pages

Tuesday, September 6, 2011

Bila Ayra Tak Sihat

Salam... 

Rasanya belum terlambat untuk saya ucapkan Selamat Hari Raya maaf zahir & batin kepada mereka yang mengenali diri ini.. Agak lama saya tak update new story kat sini kan? Bukan apa, masa berpantang kat kg internet slow sgt, jadi mls nak update2 sbb terlalu lembab.. Sekejap jer dah 2 bulan dah saya bercuti. Semalam saya dah start kerja semula. Terasa malas sangat. Bukan apa, tak sampai hati nak tinggal dan berjauhan dengan Ayra..Huhuhu... Dah la Ayra tak berapa sihat sekarang nie.. Kesian Ayra sebab dah kena batuk dan selsema..

Bila duk kat ofis asyik teringat jer kat dia.. Nasib baik baby sitter cakap dia ok cuma bila dia batuk dia akan nangis jap sebab dia try nak kuarkan kahak tapi boleh sebab tak reti lagi.. Saya tengok pun kesian.. Bayangkan kita kalau batuk pun terasa sakit dada inikan dia yang kecik tue.. Semalam dah pergi jumpa doktor dia ada bagi ubat.. Hari ini batuk dia dah kurang la sikit. Mudah-mudahan cepatlah dia sembuh.. Bila tengok dia macam tue rasa sedih dan kesian sangat kat dia. Saya harap dan rela saya yang sakit tapi bukan dia..Huhuhu.. Ayra, mama sayang sangat kat Ayra.

Try juga cari petua2 untuk legakan batuk dan hilangkan kahak tapi bila cuba macam tue juga. Kalau ada sesapa yang ada petua leh la kongsi dengan saya yer..:)

No comments:

Post a Comment