Pages

Wednesday, November 3, 2010

Kepada Yang Baik Hati, Tolonglah Saya....

Kepada sesiapa yang berada di luar sana dan telah membaca entri ini, tolonglah saya jika anda baik hati...Huhuhu..

Tanpanya di sisi menjadikan hidup saya bertambah susah dan rumit... segala yang dilakukan tak sempurna tanpa kehadirannya... Bilakah agaknya kau akan hadir dlm hidupku dan menyinari hidup ini yang telah lama menantimu..wawawawa...Ayat yg penuh jiwang.. Ada tak yang terasa nak membantu? Hehehehe...

Enagkau yang saya maksudkan adalah tidak lain dan tidak bukan.......Jeng...jeng...jeng....
Tadaaaaaaaa.......

sebuah peti ais.......

Ada tak insan yang baik hati sudi kiranya memberikan saya sebuah peti ais...Huhuhu....Susah betul tak ada peti ais nie.. Tambah pula dengan saya yang suka masak dari beli dari kedai.. 

Gaji bulan nie ingat nak beli la, tapi cam tak boleh jer... Kan best kalau saya bergaji beribu raban sebulan...Paling tak dapat peti ais yang kecil pun jadilah..Tapi, gaji yang dapat pun xsempat nak cover lagi hidup lepas kenduri.. Tak pe, sabar-sabar.... Insyallah, bulan depan leh beli kut..Hehehe...

Tapi, tawaran masih lagi dibuka kepada sesiapa yang rasa baik hati untuk membantu saya sbb gaji anda 2 bulan lepas pun lagi guna bolehlah hubungi saya yer.. Hehehe... Ada ke orang yang begitu baik hati camtu di dunia ini....

No comments:

Post a Comment