Pages

Saturday, July 2, 2011

Entry No Tajuk...Hahaha

Hai bloggers....!!!

Dah lama tak update cite baru... Saya dah bersalin ker? Oh, belum lagi la. Sedangkan esok is my due date.. Last day p check doc cakap dia bagi tempoh 1 weeks more. Kalau 1 minggu tak deliver juga baru diaorang akan admit kat hospital then induced dulu, if still baby xmo kuar baru nak caesarean. Hopefully saya dapat bersalin normal la. Kalau boleh nak minta saya dijauhi dari caesaraen.... Hari2 pun saya bercakap n pujuk baby kuar before my EDD... hehehehe...:p

Masa check semalam, diaorang bgtau kepala baby dah duk bawah da.. Bahagian atas perut pun dah kosong dah. Mean baby dah di laluan cuma tggu time nak kuar jer. Lmbat atau cpt... Ikutkan saya mmg nak cepat. kalau boleh bersalin sekarang pun saya nak dah.. hehehe, walaupun hati takut.... Semalam nie sempat lagi beli kuih tat kat jiran (dia berniaga kuih raya) sbb terasa nak mkn sangat.. panas2 lagi dia mai hantar, p lagi terus jer saya ngap..hehehe..hari nie dah tinggal setengah balang dah... Punya giler makan sebab sedap tau.. Nanti waktu pantang tak boleh mkn da, baik makan sekarang..hehehe...

K la, dah xtau tau nak tulis pe lagi... Doakan saya cepat bersalin dan selamat yer... Amin... Daa

1 comment:

  1. Hai Fiza, dah nak due eh. Moga baby n ibunya selamat dan sihat... Mesti tak sabar je kann... Citer pasal kuih tat, opismet aku pun, dapat satu balang kuih tat dari kawannya sebab teringin nak makan, esoknya dia caesar, hari Jumaat lepas.

    ReplyDelete