Pages

Monday, September 20, 2010

Apakah Perasaan Ini..

Sebenarnya saya masih kurang pasti dengan perasaan saya pada waktu ini..Jika dikatakan tak risau memang saya risau walaupun nampak cam rileks jer. Nak kata takut of course la takut dan saya pasti semua orang yang pernah dan akan berada ditempat saya pada waktu ini akan merasa perasaan yang sama.. Tension...tension..tension..

                               

                                               tapi takde la tension sampai camnie...hehehe

Tapi kadang-kadang leh jadi camtue jugak bila tengok keadaan ini...huhuhuhu...

perut aku muncit la.....mcm mana nie...

Takut sebenarnya, takut bila tiba tarikh yang paling bersejarah dalam hidup saya nanti perut masih macam tue... Abis la baju nikahku yg ditempah itu tak dapat diperagakan dengan jayanya...huhuhu..

Dengan hanya tinggal lagi 2 minggu ke tarikh pernikahanku n 3 minggu majlis bersanding,saya berharap sangat dapat kempiskan perut ini... Nak kata gemuk tidak lah,rasanya BIM saya cam ideal jer, tapi bila makan lebih jer mulalah naik... Takutnya...Tapi nafsu makan tak boleh ingat, lunch tadi dah pergi melapak di rumah teman sekerja sambil melantak nasi tomato berlaukan ayam masak merah, daging masak kicap, sambal hati... Tak lupa juga kiuh tat yang amat sedap...huhuhu... Bila dah balik opis baru rasa menyesal plak.. Inilah manusia..

Ada ke petua last minute yg berkesan dan dapat membantu perempuan ini?..Hehehehe... Apa2 pun kepada bakal-bakal pengantin semua, jangan mencontohi diri ini... Berdiet lah untuk hari berbahagia anda dan semestinya demi kesihatan anda.




4 comments:

  1. Selamat menjadi bakal pengantin baru :) xtrakan puasa lagi seminggu 2 haha

    ReplyDelete
  2. muncit ke? aku tgk perut hg okey je dear... tu la aku pn mkn juga mmg xleh tahan ngan nasi tomato pakcik rahman tu haha... sabaq2 apa kata hg sambung posa 6 pula miahaha

    ReplyDelete
  3. Hahaha...nanti kita sruh anak Pak Rahman plak msk..Pasni kita posa 6 la...leh berdiet n bertambah la amalan..heheh

    ReplyDelete
  4. tq bayusenja...nanti saya post kad jmput la hadir yer...

    ReplyDelete