Pages

Friday, September 17, 2010

1st Entri....

Pertama kali hati ini meronta2 sgt nak berblogger mcm org lain.... Tapi masih terpikir jugak cukup ke ilmu di dada nak menulis di blog?Apa yg ptut ditulis?dan yang penting ada ke sesapa yg nak menjengah blog ini...Tapi saya tetap galak jugak nak berblogger mcm org lain...Tertanya jugak info apa yg blogger lain tulis dlm blog masing2.Nak tulis pasal diri ke,kang ada plak yg jemu yela asyik memuji diri dgn segala cerita pasal hidup yg xde extraordinary langsung...Pasal masakan, oh saya amat suka memasak tapi hanya masak something yg simple dan hanya untuk dinikmati sendiri..hahaha..Mungkin suatu hari nanti saya boleh masak untuk org lain dan yg penting mendapt pujian dari org..

          Tengok sendiri la, 1st entry saja dah xtahu apa yg nak ditulis.. Mungkin seseorang itu ada masa-masa tertentu dimana idea untuk bercerita itu hadir di kepala otak..Masa tu mungkin kita just ikut je jari-jari nie menulis.Dan mungkin juga org yg menulis tu menulis berdasarkan niat hati yg jujur dan ikhlas untuk menulis. Mungkin itu lebih baik kerana kita tak perlu nak jadi hipokrit tetapi jadi diri sendiri. Orang akan lebih respect dan suka baca something yg betul-betul lahir dari hati yg ikhlas. Mungkin hanya cerita pasal opah kita, tapi jika cerita yg disampaikan itu ikhlas org yg membaca mesti tertarik walaupun dia sendiri pun ada opah...

      Yang penting masing-masing tahu menggunakan medium ini sebaiknya samada untuk kesenangan diri ke,expresi diri ke,or untuk merapu merapan sendiri ke.Diharap sesapa yg terbaca or termasuk blog ini dapatlah kiranya menjadikan blog ini sebahagian dari hidup anda(hahaha...ayat tak boleh blah tue). Sekiranya terdapat sebarang komen @ nasihat to me jgn la malu n segan untuk menegur budak yang baru berblogger ini.

       Harapan terhadap blog ini mestilah sentiasa di update dengan cerita-cerita saya atau apa saja yang lahir dari hati nurani yang ikhlas ini untuk menjadi tatapan anda semua.

4 comments:

  1. wow berblog pula kwn aku sorg ni, bagus2 ade peningkatan hehe i like... i follow u n i sokong u dri belakang hehe...

    ReplyDelete
  2. mesti la sokong dari blkang,u kan duk blkang i...hahaha

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. aaaa...i sokong u dari sebelah tengah haha..selamat berblog.

    ReplyDelete